kieksavontuur.reismee.nl

Tea time

Het water kookt langzaam om de bacteriën uit het kraanwater te doden. Lemon grass en lemon honey staan op het tafeltje in onze kamer naast een grote stapel snacks om evenwicht te houden met de 3 dagelijkse maaltijd dal bhat. Cozy onder onze dekens kletsen Dina, Lisa, Majda en ik tussen de lessen door over de tekeningen die de monniken van ons maken of de rozen en hartjes die ze verlegen aan ons overhandigen.
Het zijn zulke lieve open kinderen. Elke dag weer loop ik in de lessen de uitleg te geven met een glimlach. Ik leer klas vier over vegetarisch eten, een gezond dieet en proteïne als ik de les daarna de monniken van 16 t/m 18 breuken en procenten uitleg met voorbeelden op het bord. De aller kleinsten geef ik wit papier en oliekrijtjes en vraag ze wat ze getekend hebben. Het zijn stuk voor stuk dropjes die ik graag nieuwe dingen leer en een stukje van mijn wereld mee geef.
Nog anderhalve week en dan gaan Dina, Lisa en ik de Annapurna Basecamp trekking van 10 dagen aan. Tijd voor een nieuw avontuur! :)

Reacties

Reacties

Bert

Spannend

Oma Door

Oh Kiki wat bijzonder weer. Ben onder de indruk. En dan ga je ook nog zo'n mooi avontuur beleven in de bergen. Dat is pas echt indrukwekkend ?

Annemarie

Annapurna basecamp, da’s heftig én prachtig, moedig hoor!

Oma Willy

Wat weer een gezellig bericht Kiki, ik word heel blij van je verhalen. En wat mooi en spannend dat je die Annapurna basecamp trekking doet! Alvast een mooie 10 daagse en heb het goed met je collega’s ??

sanne

Lesgeven met een glimlach, jullie boodschap komt vast en zeker aan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!